Mijn dagen hier in Australie vliegen voorbij, er is elke dag wel iets te doen. Ik ontmoet elke dag nieuwe mensen, die net al ik aan het reizen zijn. De een is hier alleen voor een overnachting en de ander blijft hier voor een half jaar om te werken.Onze laatste dag in Cairns zijn we naar Cape Tribulation geweest, een prachtig regenwoud met overal kleine dieren die je nog nooit eerder hebt gezien. Dinsdag zijn we aangekomen in ons nieuwe hostel 'Magnums' in het plaatsje Airlie Beach. Dit is ons goedkoopste hostel tot nu toe ($18), maar.... dat mag ook wel want we slapen met 8 andere op 1 kamer! Ondanks dat de keuken vies is, koken we toch! Goed he?! Jaa Sas en ik doen Low-Budget! Het leuke aan de hostel is dat er altijd wel mensen zijn die ons kunnen vertellen waar we wel en niet naartoe moeten. Zo gaan we morgen naar The Whitsunday Island, een betoverend mooi strand met wit zand en glashelder water. We gaan natuurlijk weer snorkelen want dat is een hobby geworden voor ons... Pff wat een luxe.